"Χρειαζόμασταν πολύ αυτή τη νίκη"
"Για ψυχολογικούς λόγους χρειαζόμασταν πολύ αυτή τη νίκη" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο πρώτος σκόρερ του Εθνικού Πειραιά στην αναμέτρηση με τον ΟΦΘ (18-7), Μιχάλης Θαλασσινός αναφερόμενος στο συγκεκριμένο παιχνίδι για την 1η αγωνιστική της Β΄ Φάσης στην Waterpolo League.
Δείτε τις δηλώσεις του Μιχάλη Θαλασσινού