Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Χρειαζόμασταν πολύ αυτή τη νίκη"

"Για ψυχολογικούς λόγους χρειαζόμασταν πολύ αυτή τη νίκη" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο πρώτος σκόρερ του Εθνικού Πειραιά στην αναμέτρηση με τον ΟΦΘ (18-7), Μιχάλης Θαλασσινός αναφερόμενος στο συγκεκριμένο παιχνίδι για την 1η αγωνιστική της Β΄ Φάσης στην Waterpolo League.

Δείτε τις δηλώσεις του Μιχάλη Θαλασσινού 

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.