"Υστερήσαμε στον παίκτη παραπάνω"
"Δεν είχαμε υπομονή στην επίθεση και αυτό μας κόστισε" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο παίκτης του ΟΦΘ, Αλί Σαλέχ, μετά την ήττα της ομάδας του από τον Εθνικό στον Πειραιά με 18-7, στην πρεμιέρα της Β΄ Φάσης της Waterpolo League.
Μάλιστα επισήμανε πως ο ΟΦΘ είχε 1/15 στον παίκτη παραπάνω, κάτι που εκμεταλλεύθηκαν οι γηπεδούχοι οι οποίοι έβγαλαν κόντρες.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Αλί Σαλέχ