«Το μυαλό μας στο ματς με τον ΑΝΟΓ»
Ο ΝΟ Χίου επικράτησε του ΟΦΘ με 20-14 στο Ιωνικό κολυμβητήριο, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής για τον όμιλο Β2 της Waterpolo League, διατηρώντας μαθηματικές ελπίδες για την είσοδό του στα play in.
Όπως είπε και ο Αριστειδης Μπουρίκας μιλώντας στο pisina.net… «Όντως ήταν μια σχετικά εύκολη νίκη, αν και δυστυχώς σε κάποια σημεία χάσαμε την συγκέντρωση μας γι αυτο και δεχτήκαμε 14 τέρματα τα οποία είναι πολλά. Τώρα κοιτάμε ήδη το επόμενο μας παιχνίδι ενάντια στην ομάδα της Γλυφάδας όπου και θέλουμε την νίκη για να διατηρήσουμε τις μαθηματικές ελπίδες μας για μια θέση στα play-in».
Pisina.net