Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα παράπονα του Φάνη

Παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Υδραϊκού, αλλά εξέφρασε παράπονα και για τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε η διαιτησία στην ομάδα του, ο προπονητής του Εθνικού Πειραιά, Φάνης Κουντουδιός μιλώντας στο pisina.net για τον συγκεκριμένο αγώνα.

«Υστερήσαμε στο αμυντικό κομμάτι. Ο αντίπαλός μας έχει ποιοτικότερη ομάδα και κέρδισε εύκολα. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως την προκλητική συμπεριφορά των διαιτητών απέναντι στον Εθνικό» είπε χαρακτηριστικά.

Παρακάτω οι δηλώσεις του Φάνη Κουντουδιού

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.