Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεφτέ στις νίκες από τον Άρη

Με την Ραφαηλία Αλεξίου να πετυχαίνει τα μισά γκολ του Άρη, η ομάδα της Θεσσαλονίκης επιβλήθηκε εύκολα της ΑΕΚ με 10-2 στο κολυμβητήριο του Ολυμπιακού Χωριού για την Α΄ Φάση της Waterpolo League 2 Γυναικών.

Ήταν η πρώτη νίκη σε σύνολο τεσσάρων αγώνων για τον Άρη που έχει, πλέον, τρεις πόντους στον Β΄ Όμιλο και άφησε την Ένωση στην τελευταία θέση με τρεις ήττες σε ισάριθμα ματς.

Τα οκτάλεπτα: 0-2, 0-1, 1-2, 1-5

Δείτε τα στατιστικά και τη διακύμανση του αγώνα, ΕΔΩ

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.