«Σέντρα» στο σχολικό πρωτάθλημα
Με την παρουσία της υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη και του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού, Γιώργου Μαυρωτά, έγινε σήμερα Τρίτη 24/2 η σέντρα στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα υδατοσφαίρισης μαθητών Λυκείου 2025-26.
Την πρώτη ημέρα οι αγώνες διεξάγονται στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ Ρ1, ενώ οι επόμενες αγωνιστικές θα διεξαχθούν στο ανοικτό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ Ρ11.
Όμιλοι θα φιλοξενηθούν επίσης στη Θεσσαλονίκη (Ποσειδώνιο από 3/3), Ηράκλειο (5/3), Πάτρα (Αντώνης Πεπανός, 5/3). Η β’ φάση θα ξεκινήσει από τις 10/3.
Στη σημερινή πρεμιέρα παρέστησαν επίσης, ο ομοσπονδιακός τεχνικός της εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης ανδρών, Θοδωρής Βλάχος, ο υπεύθυνος οργάνωσης των «μικρών» ηλικιακά εθνικών ομάδων υδατοσφαίρισης, Φώντας Μαρκόπουλος, ο συντονιστής γενικός διευθυντής Ο.Α.Κ.Α. "ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ", Κωνσταντίνος Εμ. Χαλιορής, η πρώην πρωταθλήτρια καταδύσεων, Γωγώ Φυρίγου-Κόνσολο κ.α.
ΠΗΓΗ: ΚΟΕ