Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Πρώτα play in και μετά play off»

«O στόχος μας είναι η είσοδος στα πλέι οφ» υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο αρχηγός του ΑΝΟ Γλυφάδας, Γρηγόρης Γιαννόπουλος μετά την επιτυχία της ομάδας του με αντίπαλο τον ΝΟΠ (15-8) για την 5η αγωνιστική της Waterpolo League.

«Βέβαια ο δρόμος είναι μακρινός και δύσβατος, αλλά αυτό υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε μαθηματικά την είσοδο μας στα play-in τώρα και ύστερα να δουλέψουμε για να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό από τη διαδικασία εκείνων των παιχνιδιών».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.