Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Πιστεύω θα έρθει το θετικό αποτέλεσμα»

Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει την Τρίτη (24/2, 21:00) την Γιαντράν Έρτσεγκ Νόβι για τη φάση των «16» του Euro Cup και ο Νίκος Παπασηφάκης μίλησε στο pisina.net για την κρισιμότητα της αναμέτρησης, καθώς και για το φάιναλ-4 του Κυπέλλου Ελλάδας στη Βάρη.

«Θα είναι μια δύσκολη και γεμάτη βδομάδα για εμάς. Έχουμε το παιχνίδι με την Γιαντραν αύριο και το φάιναλ φορ του Κυπέλλου Ελλάδας στο τέλος της εβδομάδας. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε και τα τρία παιχνίδια, ξεκινώντας από εκείνο της Ευρώπης.

Παίζουμε στην έδρα μας και είναι πολύ σημαντικό να πάρουμε την νίκη και να πάμε με προβάδισμα στο δεύτερο παιχνίδι εκτός έδρας , έχουμε προετοιμαστεί πολύ καλά και πιστεύω θα έρθει το θετικό αποτέλεσμα».

pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.