"Ο στόχος παραμένει η παραμονή"
"Ήταν ένα παιχνίδι με μεγάλη δυσκολία λόγω της δυναμικότητας του αντιπάλου, αλλά και της κούρασης από το ταξίδι" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο προπονητής του ΟΦΘ, Μανόλης Γούναρης μετά την ήττα τη ομάδας του από το Εθνικό στον Πειραιά με 18-7 για την Β΄Φάση της Waterpolo League.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Μανόλη Γούναρη