Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Ο ΝΟΠ έχει ευοίωνο μέλλον"

«Ο ΝΟΠ δίνει μια μάχη με αξιοπρέπεια, εύχομαι να καταφέρει να παραμείνει στην Κατηγορία, αλλά εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι η επόμενη μέρα της ομάδας είναι εξαιρετική σε οποιαδήποτε περίπτωση, καθώς υπάρχει μια φουρνιά ταλαντούχων παικτών που έχουν ευοίωνο μέλλον» δήλωσε με νόημα ο τεχνικός του Υδραϊκού, Δημήτρης Κραβαρίτης μετά το τέλος του αγώνα με τον ΝΟΠ.

Ο Κραβαρίτης είναι προπονητής που έχει πολύ μεγάλη εμπειρία, μέχρι πριν από λίγους μήνες ήταν στον πάγκο του Ολυμπιακού και ήταν αυτός που πριν από τρία χρόνια είχε ανεβάσει τον ΝΟΠ στα «σαλόνια» του ελληνικού πόλο. Οπότε είναι άνθρωπος που έχει άποψη για τη δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες του πατρινού ομίλου, αλλά και για το επίπεδο του πρωταθλήματος.

Ο Ελληνας τεχνικός αναφέρθηκε στον αγώνα, επισημαίνοντας πως: «Για δυόμιση οκτάλεπτα ο ΝΟΠ στάθηκε εξαιρετικά, μας πίεσε, αλλά η διαφορά είναι ότι εμείς έχουμε αλλαγές και βάθος στο ρόστερ, κάτι που δεν το έχει ο ΝΟΠ. Η ομάδα χάνει τους αγώνες ξεκάθαρα από έλλειψη εμπειρίας, αλλά και βάθος στο ρόστερ του, ωστόσο πιστεύω ότι ο χρόνος δουλεύει υπέρ του, καθώς οι νεαροί αθλητές αποκτούν εμπειρίες».

Από εκεί και πέρα, η πατρινή ομάδα από χθες έπιασε δουλειά για τον σημαντικό εκτός έδρας αγώνα που θα γίνει το Σάββατο με αντίπαλο τη Λάρισα στο οποίο δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα εκτός από τη νίκη.
Αυτο είναι και το τελευταίο παιχνίδι πριν από την διακοπή του πρωταθλήματος λόγω της εορτής του Πάσχα.

ΠΗΓΗ: pelop.gr

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.