Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Να διορθώσουμε άμεσα τα λάθη μας»

Τον προβληματισμό του για τα λάθη που έγιναν από τις παίκτριές του στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ (ήττα με 27-10) στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο για την 14η αγωνιστική της WPL Γυναικών, εξέφρασε ο προπονητής του ΝΟ Ρεθύμνου, Γιάννης Μαλλιαρός μιλώντας στο pisina.net.

«Γνωρίζαμε πως το παιχνίδι δεν θα ήταν εύκολο. Είχαμε και απουσίες γεγονός που έκανε το έργο μας ακόμα πιο δύσκολο. Ωστόσο έγιναν πάρα πολλά λάθη που πρέπει άμεσα να διορθωθούν αν θέλουμε να έχουμε τύχη στα play out» είπε και πρόσθεσε.

«Όντως τέσσερις ομάδες θα διεκδικήσουμε τη παραμονή στη κατηγορία και θεωρώ ότι όποια είναι στην καλύτερη κατάσταση εκείνη τη περίοδο θα τα καταφέρει. Εμείς θα πρέπει όλο αυτό το διάστημα να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται για να παρουσιαστούμε έτοιμοι στο τέλος».


Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.