"Νίκη για ψυχολογικούς λόγους"
"Θέλαμε μια καλή εμφάνιση απέναντι σε έναν αξιόλογο αντίπαλο, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο αρχηγός του Υδραϊκού, Μάριος Χατζηκυριακάκης μετά την επιτυχία της ομάδας του με αντίπαλο τον ΑΝΟΓ (13-11) στο κολυμβητήριο της Ηλιούπολης, στο πλαίσιο της 14ης - και τελευταίας- αγωνιστικής στην WPL Ανδρών.
Παρακάτω οι δηλώσεις του Μάριου Χατζηκυριακάκη