Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Νίκη για ψυχολογικούς λόγους"

"Θέλαμε μια καλή εμφάνιση απέναντι σε έναν αξιόλογο αντίπαλο, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο αρχηγός του Υδραϊκού, Μάριος Χατζηκυριακάκης μετά την επιτυχία της ομάδας του με αντίπαλο τον ΑΝΟΓ (13-11) στο κολυμβητήριο της Ηλιούπολης, στο πλαίσιο της 14ης - και τελευταίας- αγωνιστικής στην WPL Ανδρών.

Παρακάτω οι δηλώσεις του Μάριου Χατζηκυριακάκη

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.