«Μόλις βρήκαμε ρυθμό πήραμε τη νίκη»
Από τη στιγμή που βελτιώθηκαν σε άμυνα και επίθεση τα κορίτσια του ΠΑΟΚ, κατάφεραν να φθάσουν εύκολα στο τρίποντο, όπως επισήμανε και ο προπονητής τους, Πάνος Βέργος μετά τη νίκη με 23-12 κόντρα στη ΝΕ Πατρών στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Waterpolo League γυναικών.
«Δεν ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι. Στο πρώτο οκτάλεπτο παίξαμε χωρίς καθαρό μυαλό, επιτεθήκαμε χωρίς σωστές αμυντικές ισορροπίες και δεν είχαμε καλές εκτελέσεις. Ήμασταν αρκετά νευρικοί. Από τα μέσα του πρώτου ημιχρόνου και μετά, όμως, η ομάδα βρήκε ρυθμό. Αξιοποιήσαμε κάποιες εύκολες φάσεις και βελτιωθήκαμε σημαντικά στην άμυνα, στην επίθεση, στα μπλοκ και βρήκαμε τις ισορροπίες μας συνολικά. Νομίζω ότι έτσι ήρθε φυσιολογικά η νίκη σήμερα. Από εκεί και πέρα, κοιτάμε ήδη το επόμενο παιχνίδι».