«Μπορούμε την πρώτη θέση στον όμιλο»
Την ικανοποίησή του για την άνετη επικράτηση της ομάδας του στο Ισραήλ με αντίπαλο τη Χάποελ Γιοκνεάμ (18-8), στο πλαίσιο της φάσης των «12» του Euro Cup Γυναικών εξέφρασε μιλώντας στοπ pisina.net, ο Σταμάτης Χέλμης, συνεργάτης του Αργύρη Θεοδωρόπουλου στον πάγκο του ΑΝΟ Γλυφάδας.
«ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΒΑΖΟΥΤΑΣ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ, ΑΥΤΗ Η ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ».
Pisina.net