Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με το μυαλό στο ντέρμπι κορυφής

Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του μαχητικού Απόλλωνα Σμύρνης, αφού επιβλήθηκε με 15-10 στο Σεράφειο κολυμβητήριο για την 3η αγωνιστική της Β΄ Φάσης στη Waterpolo League και θα αντιμετωπίσει αήττητος τον πρωταθλητή Ολυμπιακό την ερχόμενη Κυριακή (15/3) στον Πειραιά.

«Το παιχνίδι με τον Απόλλωνα ήταν δύσκολο. Φάνηκε η κούραση από τις συνεχόμενες αγωνιστικές μας υποχρεώσεις» συμφώνησαν ο Νίκος Παπασηφάκης και ο Νίκος Κουρούβανης μιλώντας στην ιστοσελίδα pisina.net.

Όσο για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό... «έχουμε μπροστά μας τρεις ημέρες για να προετοιμαστούμε. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουμε. Θα δούμε και τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας για να αποφύγουμε τα ίδια λάθη».

Παρακάτω οι δηλώσεις των δύο παικτών του Παναθηναϊκού

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.