Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Με αυτήν την ενέργεια παίζεις άμυνα» (video)

Έζησε με ένταση και πάθος το σημερινό ντέρμπι αιωνίων στο κολυμβητήριο του Πειραιά ο τεχνικός του Ολυμπιακού Έλβις Φάτοβιτς και μετά τη νίκη της ομάδας του με 14-8, για την 4η αγωνιστική του Β1 Ομίλου στη WPL Ανδρών μίλησε για την ενέργεια που είχαν οι παίκτες του στην άμυνα.

«Ήταν λογικό η ενέργειά μας σήμερα ήταν πολύ διαφορετική σε σχέση με τα προηγούμενα μας ματς. Από τον Φεβρουάριο και μετά σε Ελλάδα και Ευρώπη. Ίσως να είχαμε δείξει κάτι ανάλογο στα δύο πρώτα οκτάλεπτα με την Ραντνίτσκι. Με αυτόν τον τρόπο, με αυτή την ενέργεια παίζεις άμυνα! Σίγουρα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εμφάνισή μας. Ευελπιστώ πώς θα συνεχίσουμε έτσι τόσο στο ελληνικό πρωτάθλημα όσο και στο Champions League».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.