Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Μένουμε με γλυκόπικρη γεύση»

«Είχαμε ευκαιρίες να μαζέψουμε βαθμούς για να διεκδικήσουμε μια θέση στα play in, αλλά δεν τις αξιποιήσαμε» επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Άρης Καραβιώτης, μετά την ήττα του Εθνικού Πειραιά από τον Υδραϊκό (17-9) για την 7η αγωνιστική του Β2 Ομίλου της WPL Ανδρών.

«Τα πράγματα δεν πήγαν όπως είχαμε σχεδιάσει στο παιχνίδι με τον Υδραϊκό. Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι στην άμυνα» επισήμανε ο παίκτης του πειραϊκού συλλόγου, που μίλησε και για τη φετινή πορεία της ομάδας του στο πρωτάθλημα.

Οι δηλώσεις του Άρη Καραβιώτη

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.