"Κάτι δεν κάνουμε σωστά"
"Μας δόθηκαν ευκαιρίες για να εξασφαλίσουμε την τέταρτη θέση, αλλά τις... σπαταλήσαμε όλες" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του ο Δημήτρης Κουρούβανης, μετά την ήττα της Γλυφάδας από τον Υδραϊκό για την 14η αγωνιστική της WPL Ανδρών
"Προφανώς κάτι δεν κάνουμε σωστά" συμπλήρωσε ο τερματοφύλακας του ΑΝΟΓ, ενώ για τη συνέχεια είπε: "πρέπει να βελτιωθούμε σε κάποιους τομείς"
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Δημήτρη Κουρούβανη