Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Κάτι δεν κάνουμε σωστά"

"Μας δόθηκαν ευκαιρίες για να εξασφαλίσουμε την τέταρτη θέση, αλλά τις... σπαταλήσαμε όλες" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του ο Δημήτρης Κουρούβανης, μετά την ήττα της Γλυφάδας από τον Υδραϊκό για την 14η αγωνιστική της WPL Ανδρών

"Προφανώς κάτι δεν κάνουμε σωστά" συμπλήρωσε ο τερματοφύλακας του ΑΝΟΓ, ενώ για τη συνέχεια είπε: "πρέπει να βελτιωθούμε σε κάποιους τομείς"

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Δημήτρη Κουρούβανη

 

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.