«Κάναμε δοκιμές για τη Μπρέσια»
«Θέλαμε να δείξουμε ένα καλό αγωνιστικό πρόσωπο» επισήμανε ο Σπύρος Λυκούδης αναφερόμενος στη νίκη του Ολυμπιακού με αντίπαλο το Παλαιό Φάληρο (24-7) στο κολυμβητήριο του Πειραιά για την 5η αγωνιστική στον Β2 Όμιλο της WPL Ανδρών.
«Μετά τη νίκη μας στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, θέλαμε να διευρύνουμε το νικηφόρο σερί που έχουμε χτίσει στο πρωτάθλημα και να συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις μας. Σίγουρα, θέλαμε να δείξουμε ένα καλό πρόσωπο, γιατί θέλαμε να δουλέψουμε κάποια πράγματα ενόψει του επόμενου, πολύ σημαντικού ματς με την Μπρέσια εδώ, στο Παπαστράτειο. Στο ματς με την Μπρέσια, δεν υπάρχει άλλος στόχος πέρα από τη νίκη».