«Κάναμε ένα κακό ματς, ήμασταν συνεχώς πίσω»
Ο προπονητής του Ναυτικού Ομίλου Αγίου Νικολάου, Γιώργος Κερούλης, μίλησε στο Pisina.net μετά την ήττα της ομάδας του από την ΠΕΚΕΒ με 18-14 στο ΕΑΚ Ηρακλείου. Ο ίδιος τόνισε:
«Κάναμε ένα κακό ματς, ήμασταν συνεχώς πίσω. Στο τέλος βγάλαμε μια αντίδραση, αλλά τελικά η ανατροπή δεν ήρθε. Έχουμε μπροστά μας δύο ματς και θέλουμε να τα κερδίσουμε για να μπούμε στα πλέι-οφ με καλή ψυχολογία».