Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Θεωρώ ότι ο Εθνικός πέτυχε τον βασικό του στόχο»

Ο Εθνικός Πειραιά επέστρεψε στις νίκες, επικρατώντας εύκολα του ΝΟ Λάρισας με 24-9 στο κολυμβητήριο της Νέας Πολιτείας, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του Β2 Ομίλου της Β’ φάσης της Water Polo League.

Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο προπονητής του Εθνικού Πειραιά, Φάνης Κουντουδιός, μίλησε στο pisina.net και αναφέρθηκε τόσο στους στόχους της ομάδας όσο και στο παιχνίδι με τη Λάρισα:

«Θεωρώ ότι ο Εθνικός πέτυχε τον βασικό του στόχο ήδη από την Α’ φάση, με βάση τα δεδομένα που υπήρχαν. Από εκεί και πέρα, ο στόχος μας είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί και να βελτιωνόμαστε σε όλα τα παιχνίδια. Αυτό θα επιδιώξουμε μέχρι το τέλος, ακόμη και για την αξιοπιστία του πρωταθλήματος.

Όσον αφορά το χθεσινό παιχνίδι, υπάρχει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα στις δύο ομάδες. Το θετικό για εμάς ήταν ότι πήραν χρόνο συμμετοχής αθλητές που είχαν αγωνιστεί λιγότερο στα προηγούμενα παιχνίδια».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.