«Θα πρέπει να δούμε τα λάθη μας»
"Περιμέναμε πως θα ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι" επισήμανε ο Δημήτρης Σκουμπάκης μιλώντας στο pisina.net μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό με 14-8 στον Πειραιά για την 4η αγωνιστική του Β1 Ομίλου στην Waterpolo League Ανδρών.
"Πρέπει να δούμε το βίντεο για να επισημάνουμε τα λάθη μας ώστε στο επόμενο ματς να παρουσιάσουμε καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο" τόνισε ο διεθνής παίκτης του "τριφυλλιού".
Παρακάτω οι δηλώσεις του Δημήτρη Σκουμπάκη