Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Θα παλέψουμε για την καλύτερη δυνατή θέση"

Αισιόδοξος για την πορεία του Εθνικού Πειραιά στη Β΄ φάση της Waterpolo League δήλωσε στο pisina.net ο Τζόρτζε Τεσάνοβιτς, ύστερα από την άνετη νίκη της ομάδας του με αντίπαλο τον ΟΦΘ (18-7) στο κολυμβητήριο του Πειραιά.

"Θα παλέψουμε για να μπούμε στα play in αν και είμαστε πίσω στη βαθμολογία" είπε χαρακτηριστικά ο αρχηγός του Εθνικού.

Δείτε τις δηλώσεις του Τζόρτζε Τεσάνοβιτς

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.