"Θα παλέψουμε για την καλύτερη δυνατή θέση"
Αισιόδοξος για την πορεία του Εθνικού Πειραιά στη Β΄ φάση της Waterpolo League δήλωσε στο pisina.net ο Τζόρτζε Τεσάνοβιτς, ύστερα από την άνετη νίκη της ομάδας του με αντίπαλο τον ΟΦΘ (18-7) στο κολυμβητήριο του Πειραιά.
"Θα παλέψουμε για να μπούμε στα play in αν και είμαστε πίσω στη βαθμολογία" είπε χαρακτηριστικά ο αρχηγός του Εθνικού.
Δείτε τις δηλώσεις του Τζόρτζε Τεσάνοβιτς