Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Θα κοιτάξουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας"

Από το Ποσειδώνιο αρχίζει η 2η αγωνιστική της Β' Φάσης της Waterpolo League ανδρών με τον ΠΑΟΚ Domus Ergo να υποδέχεται την Τετάρτη 4 Μαρτίου, στις 14:30, τον Παναθηναϊκό.

Ο Δικέφαλος του Βορρά θέλει να αφήσει πίσω του το αποτέλεσμα κόντρα στην Βουλιαγμένη στην «πρεμιέρα» της Β' Φάσης, και να επιστρέψει στα θετικά αποτελέσματα. Το σύνολο του Θοδωρή Χατζηθεοδώρου βρίσκεται στην έκτη θέση με 27 βαθμούς σε 15 αγώνες.

Απέναντί του, ο Παναθηναϊκός, ο οποίος την προηγούμενη αγωνιστική επικράτησε με 15-6 του ΓΣ Περιστερίου, και βρίσκεται στην δεύτερη θέση με 45 βαθμούς σε 15 αγώνες.

Για το παιχνίδι κόντρα στον Παναθηναϊκό, ο προπονητής του ΠΑΟΚ Domus Ergo, Θοδωρής Χατζηθεοδώρου, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου, acpaok.gr:

«Μας περιμένει ένα πάρα πολύ δύσκολο και απαιτητικό παιχνίδι. Ξεκάθαρα ο Παναθηναϊκός είναι το μεγάλο φαβορί, απέδειξε την δυναμική του και στον τελικό κυπέλλου απέναντι στον Ολυμπιακό. Εμείς θα κοιτάξουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν. Από κει και πέρα, είναι πολύ σημαντικό να ορίσουμε εμείς, αν είναι δυνατόν, τον ρυθμό του παιχνιδιού και ελπίζουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.