Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Θα γίνει ένα όμορφο παιχνίδι»

Με τον Πανιώνιο θα αναμετρηθεί η ομάδα πόλο του Γ.Σ. Περιστερίου την Τετάρτη (11/3, 20:30) στο κολυμβητήριο της Νέας Σμύρνης, για την 3η αγωνιστική της Β’ Φάσης της Waterpolo League Ανδρών.

Οι πολίστες του Κώστα Πασλή ξέρουν πως έχουν δύσκολο έργο, αλλά είναι αποφασισμένοι να τα δώσουν όλα για να πετύχουν τον στόχο τους απέναντι σ’ έναν ανταγωνιστικό αντίπαλο.

«Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον το παιχνίδι απέναντι στον Πανιώνιο. Προερχόμαστε από μια ήττα (σ.σ. από το Παλαιό Φάληρο) που συνδυάστηκε με μια κακή εικόνα και αυτό θέλουμε να το ανατρέψουμε ξεκινώντας από το παιχνίδι της Τέταρτης» εξηγεί ο Κωνσταντίνος Κανδανολέων για την συνάντηση με τον Πανιώνιο.

Και ο φουνταριστός του Γ.Σ. Περιστερίου συμπλήρωσε: «Ξέρουμε ότι πρόκειται για μια δυνατή ομάδα και ότι θα είναι ένα απαιτητικό παιχνίδι όμως θα δώσουμε το 100% μας μέσα στο νερό. Τέτοιες αναμετρήσεις είναι πάντα σημαντικές για την πορεία της ομάδας μας και αποτελούν ευκαιρία να δείξουμε τη δουλειά που κάνουμε καθημερινά στην προπόνηση. Ελπίζουμε να γίνει ένα όμορφο και ανταγωνιστικό παιχνίδι και να το απολαύσει ο κόσμος που θα το παρακολουθήσει».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.