«Θέλουμε να περάσουμε στα play off»
«Με διάθεση και σοβαρότητα» αντιμετώπισαν οι παίκτριες του ΠΑΟΚ την αναμέτρηση με τον ΝΟ Ρεθύμνου (27-10) για την 14η αγωνιστική της WPL Γυναικών, στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο, όπως επισήμανε με δηλώσεις του στο pisina.net ο τεχνικός της ομάδας Πάνος Βέργος.
«META AΠO THN MEΓAΛH ΔIAKOΠH TOY ΠPΩTAΘΛHMATOΣ HPΘE H ΩPA NA EΠIΣTPEΨOYME ΣE AΓΩNIΣTIKH ΔPAΣH. ΣIΓOYPA ΔEN EINAI EYKOΛO NA ΣYNEXIΣEIΣ AΠO EKEI ΠOY ΣTAMATHΣEΣ ME TOΣO MEΓAΛO EΛΛEIMMA ΠAIXNIΔIΩN KAI THN ANTIKEIMENIKH ΔYΣKOΛIA TΩN KOΛYMBHTHPIΩN KAI THΣ ΠPOETOIMAΣIAΣ.
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΠΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ. ΘEΛOYME NA ΠEPAΣOYME ΣTA PLAY OFFS KAI NA ΠPOKPIΘOYME ΣTHN TEΛIKH ΦAΣH ΣTO CONFERENCE CUP ΓΥΝΑΙΚΩΝ.
ΘA ΔOYΛEΨOYME ΣKΛHPA ΓIA AYTO KAI EIMAI AIΣIOΔOΞOΣ.E XΩ EMΠIΣTOΣYNH ΣTA KOPITΣIA EYXOMAI KAI ΘEΛΩ NA ΔIKAIΩΘOYME».
pisina.net