Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα»

«Θέλαμε να προσεγγίσουμε τον αγώνα με απόλυτη σοβαρότητα» υποστήριξε η Χριστίνα Σιούτη μιλώντας για την άνετη επικράτηση του Ολυμπιακού με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ (22-11) στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο για την 18η αγωνιστική της WPL Γυναικών.

«Ήταν ένα παιχνίδι, απέναντι σε μια ομάδα που έχει δείξει την αξία της, με σημαντικές νίκες στο πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά, γνωρίζουμε τη διαφορά δυναμικότητας.

Η επόμενη εβδομάδα είναι πολύ σημαντική για εμάς, με το παιχνίδι απέναντι στον Εθνικό και το Final-4 του Κυπέλλου. Θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα, καθώς θα αντιμετωπίσουμε ΠΑΟΚ και στον ημιτελικό, όπου θέλουμε να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.