Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ζ. Τζωρτζακάκη: Βγήκε το αμυντικό πλάνο, χρήζει βελτίωσης το επιθετικό (Vid)

Συνέντευξη στο pisina.net παραχώρησε η περιφερειακή του ΑΝΟ Γλυφάδας, Ζωή Τζωρτζακάκη, αμέσως μετά τη λήξη του Α’ Προημιτελικού απέναντι στην Καταλούνια, στο Ανοιχτό Κολυμβητήριο Γλυφάδας. Το παιχνίδι με την κόρνα της λήξης βρήκε ισόπαλες τις δύο ομάδες με 8-8 και άφησε ανοιχτούς λογαριασμούς για τη ρεβάνς της Καταλονίας.

Η παίκτρια της ελληνικής ομάδας, δήλωσε ότι ο σχεδιασμός και τα πλάνα που είχαν προετοιμάσει λειτούργησαν αμυντικά, στοιχείο του παιχνιδιού που είχαν δώσει βάση. Από την άλλη, σχολίασε ότι θα ήθελαν να είναι καλύτερες επιθετικά, αλλά αυτό είναι κάτι που διορθώνεται. Επίσης, τόνισε ότι η Γλυφάδα βρέθηκε μπροστά σε κάποια φάση του παιχνιδιού, όμως οι Καταλανές έδειξαν κάποια καλά στοιχεία, στα οποία οι ίδιες υστέρησαν, γεγονός που στοίχησε στο τέλος του αγώνα.

Ακολούθως, ως προς τη διαφορετική προσέγγιση που πρέπει να έχουν στη ρεβάνς, σε σχέση με τα πράγματα που δεν πήγαν καλά στο συγκεκριμένο παιχνίδι, τόνισε ότι περιμένουν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι μέσα στην Καταλονία. Ωστόσο, θα μελετήσουν τα λάθη τους, θα δουν τις αλλαγές που καλούνται να κάνουν, τα σημεία που θέλουν να κρατήσουν και γενικά θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Τέλος, όσον αφορά το ελληνικό πρωτάθλημα και τους στόχους του ΑΝΟ Γλυφάδας τη φετινή σεζόν, πρόσθεσε ότι είναι νωρίς ακόμα και μένουν πολλά παιχνίδια μέχρι την ολοκλήρωση της σεζόν, ωστόσο το επιθυμητό αποτέλεσμα για το σύλλογο θα είναι η τετράδα και ιδανικά μια θέση στην πρώτη τριάδα. Όμως, κλείνοντας ανέφερε πως λόγω του ότι όλες οι ομάδες είναι πολύ κοντά στην φετινή κούρσα του πρωταθλήματος, ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο τίποτα.

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.