Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εύκολο μεσημέρι για τον Ολυμπιακό

Πολλά γκολ (συνολικά 41) και θέαμα το μεσημέρι του Σαββάτου (14/2) στο κολυμβητήριο του Πειραιά. Ο Ολυμπιακός μετέτρεψε σε περίπατο την αναμέτρηση με τον Απόλλωνα Σμύρνης, αφού επιβλήθηκε με το χορταστικό 26-15 στο πλαίσιο της 14ης - και τελευταίας για την Α΄ Φάση- αγωνιστικής στη Waterpolo League.

Με 14 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια και συγκομιδή 42 βαθμούς ο πρωταθλητής και κυπελλούχος Ελλάδας κατέλαβε την πρώτη θέση στον Β΄ Όμιλο και συνεχίζει χωρίς βαθμολογικές απώλειες στην επόμενη φάση, όπου θα βρεθεί στο Β1 (γκρουπ ισχυρών). Όπως άλλωστε και η ομάδα του Τεό Λοράντου, που έχει δύο ήττες σε 14 αγώνες και συνολικά 36 βαθμούς.

Θυμίζουμε πως οι συγκεκριμένες ομάδες θα διασταυρώσουν (και πάλι) τα αγωνιστικά τους ξίφη στις 27/2, στον ημιτελικό του φάιναλ-4 στο Stoiximan Κύπελλο Ελλάδας, που θα φιλοξενηθεί στο κολυμβητήριο «Αντ. Πεπανός» στην Πάτρα.

Το παιχνίδι ήταν αμφίρροπο στα πρώτα τέσσερα λεπτά (σκορ 3-3), αλλά στη συνέχεια ο Ολυμπιακός βρήκε το ρυθμό του. Με όπλο την άμυνά του, έκανε ένα σερί 5-0 και προηγήθηκε με 8-3 στις αρχές της δεύτερης περιόδου, ενώ στο ημίχρονο ήταν μπροστά στο σκορ με 13-6. Οι παίκτες του Έλβις Φάτοβιτς συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό με αποτέλεσμα να «εκτοξεύσουν» τη διαφορά ακόμη και στα έντεκα γκολ, στο τελικό 26-15.

Οι «ερυθρόλευκοι» είχαν πλουραλισμό στην επίθεση, αφού σκόραραν έντεκα παίκτες με τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου να βρίσκει στόχο έξι φορές και τον Δημήτρη Νικολαϊδη πέντε. Από τους φιλοξενούμενους, ο Νίκολα Μπογκντάνοβιτς πέτυχε πέντε γκολ.

Τα οκτάλεπτα: 6-3, 7-3, 8-6, 5-3

Οι συνθέσεις, τα γκολ, τα στατιστικά, η διακύμανση και όλα τα αναλυτικά στοιχεία του αγώνα, ΕΔΩ.

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.