«Είμαστε μια καλή παρέα»
"Με σκληρή δουλειά και πολλές ώρες προπόνησης", όπως επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Κώστας Φλέγκας, ο ΓΣ Περιστερίου κατάφερε να εξασφαλίσει μια θέση στην τετράδα του Β΄ Ομίλου για την Α΄Φάση της Waterpolo League.
Ο έμπειρος τερματοφύλακας τόνισε πως "το πιο σημαντικό συστατικό της επιτυχίας είναι πως είμαστε μια καλή παρέα" και μίλησε για τους επόμενους στόχους του συλλόγου της δυτικής όχθης, στη Β΄ Φάση του πρωταθλήματος.
Δείτε παρακάτω τη συνέντευξη του Κώστα Φλέγκα