Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Δουλεύουμε για την παραμονή μας»

«Πιστεύουμε στις δυνατότητές μας και θα αποφύγουμε τον υποβιβασμό» επισήμανε με δηλώσεις του στο pisina.net ο Βασίλης Κανελλόπουλος μετά την ήττα της ομάδας του από το Παλαιό Φάληρο (18-11) στο Ρέστειο κολυμβητήριο για την 12η αγωνιστική της WPL Ανδρών.

«Θεωρώ ότι το παιχνίδι κρίθηκε από το γεγονός ότι το Π. Φαληρο είναι μια ομάδα με πιο γεμάτο ρόστερ, μια ομάδα που ξέρει τι θέλει και τι παίζει από την αρχή του πρωταθλήματος. Εμείς είμαστε μια ομάδα με καινούργιο προπονητή που δουλεύουμε καθημερινά πολύ πλέον και που πιστεύω όταν θα βρούμε τον ρυθμό μας θα έρθουν και τα αποτελέσματα» είπε και πρόσθεσε:

«Σίγουρα το ότι έχουμε 4 βαθμούς δεν είναι καλό αλλά η συνέχεια θεωρώ ότι θα είναι καλύτερη και θα μπορέσουμε να μαζέψουμε βαθμούς και πιστεύουμε στην δουλειά που γίνεται και στις δυνατότητες μας για να αποφύγουμε τον υποβιβασμό.

Σίγουρα αυτό που άλλαξε είναι η δουλειά που γίνεται, πλέον, με τον καινούργιο προπονητή σε καθημερινή βάση με διαφορετικό τρόπο από ότι γινόταν και το ότι έχουμε ανεβάσει πολλά πλέον νέα παιδιά στην ομάδα».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.