Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Δουλέψαμε πολύ για τη νίκη"

"Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο τερματοφύλακας του ΝΟ Χίου, Θοδωρής Δαμίγος μετά την επιτυχία της ομάδας του στη Γλυφάδα με αντίπαλο τον ΑΝΟΓ (11-9) για την 7η αγωνιστική στον Β2 Όμιλο της Waterpolo League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Θοδωρή Δαμίγου

 

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.