"Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο τερματοφύλακας του ΝΟ Χίου, Θοδωρής Δαμίγος μετά την επιτυχία της ομάδας του στη Γλυφάδα με αντίπαλο τον ΑΝΟΓ (11-9) για την 7η αγωνιστική στον Β2 Όμιλο της Waterpolo League.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Θοδωρή Δαμίγου
Πολιτική Cookies & Απορρήτου
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.
Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.