Δεύτερη σερί νίκη ο ΟΦΘ
Η γυναικεία ομάδα πόλο του ΟΦΘ συνεχίζει δυναμικά την πορεία της στην Α2 κατηγορία, επικρατώντας με εμφατικό τρόπο του ΑΣ Άρη με 16–4. Από το πρώτο σφύριγμα οι αθλήτριες του ΟΦΘ επέδειξαν συγκέντρωση, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, χτίζοντας γρήγορα μια διαφορά που δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους.
Η νίκη αυτή σηματοδοτεί τη δεύτερη συνεχόμενη επιτυχία για την ομάδα, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και τη δυναμική της στο πρωτάθλημα. Επόμενος σταθμός για τον ΟΦΘ είναι η δύσκολη αναμέτρηση με τον Ηρακλή στις 22 Φεβρουαρίου.
Pisina.net