"Δεν αξιοποιήσαμε την ευκαιρία μας"
"Μας στοίχισε το μπλακ άουτ που είχαμε σε άμυνα και επίθεση" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο τεχνικός του ΑΝΟ Γλυφάδας, Γιώργος Παπαδόπουλος μετά την ήττα της ομάδας του από τον Υδραϊκό (13-11) στο κολυμβητήριο της Ηλιούπολης για την 14η αγωνιστική της WPL Ανδρών.
"Είχαμε μια ευκαιρία να εξασφαλίσουμε θέση στην τετράδα του ομίλου μας, αλλά δεν καταφέραμε να την εκμεταλλευτούμε, αν και ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι" πρόσθεσε ο έμπειρος προπονητής.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Γιώργου Παπαδόπουλου