Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Δεν ήμασταν ενεργοί και δυναμικοί"

«Υστερήσαμε σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού» υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Μάζης μετά την ήττα της ομάδας του στο ντέρμπι κορυφής με αντίπαλο τον Ολυμπιακό για την 4η αγωνιστική του Β1 Ομίλου της WPL Ανδρών.

«Έπρεπε να είμαστε πιο ενεργοί και πιο δυναμικοί σε ορισμένα. Δεν καταφέραμε να πάρουμε κάτι από αυτό το παιχνίδι. Προχωράμε…» είπε ο προπονητής των «πρασίνων».

Παρακάτω οι δηλώσεις του Δημήτρη Μάζη

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.