Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Δείξαμε σοβαρότητα»

Μετά την ήττα από την Νόβι Μπέογκραντ στο Βελιγράδι, στην πρεμιέρα της προημιτελικής φάσης του Champions League, η ομάδα πόλο Ανδρών του Ολυμπιακού επέστρεψε νικηφόρα στη «μάχη» του πρωταθλήματος.

Οι «ερυθρόλευκοι» νίκησαν εύκολα με 20-5 τον Πανιώνιο στο κολυμβητήριο του Πειραιά, για το ματς της 2ης αγωνιστικής της Β' φάσης της Water Polo League και έκαναν το «δύο στα δύο».

Μιλώντας για το παιχνίδι ο Κώστας Κάκαρης επισήμανε: «Δείξαμε σοβαρότητα. Θέλαμε να αντιδράσουμε μετά το παιχνίδι στο Βελιγράδι, που δεν ήμασταν καλοί. Κάναμε πολλά λάθη εκεί, που μας κόστισαν. Στο τέλος, παρά την μέτρια εμφάνιση, θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει τη νίκη, αλλά κάναμε κάποια λάθη και μας κόστισαν. Τώρα, είναι το ωραίο κομμάτι της σεζόν, έχει πολύ ωραία παιχνίδια, υψηλού επίπεδου, με καλές ομάδες και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.