"Γνωρίζαμε πως θα είναι δύσκολο ματς"
"Πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε και θα προετοιμαστούμε για το ευρωπαϊκό παιχνίδι με τη Βουλιαγμένη" επισήμανε μιλώντας στη pisina.net ο Νίκος Παπανικολάου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού με αντίπαλο τον Πανιώνιο (17-15) στο κολυμβητήριο της Νέας Σμύρνης για την 13η αγωνιστική της WPL Ανδρών.
Ο αρχηγός του "τριφυλλιού", ο οποίος πέτυχε έξι γκολ απόψε στο κολυμβητήριο της Νέας Σμύρνης, επισήμανε: "γνωρίζαμε πως θα ήταν ένα δυνατό παιχνίδι. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πρόβα τζενεράλε εν όψει του ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας, όπου θα παίξουμε με τον ίδιο αντίπαλο. Κρατάμε κάποια πράγματα και θα δουλέψουμε σε κάποιους άλλους τομείς".
Δείτε τις δηλώσεις του Νίκου Παπανικολάου στο pisina.net