Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Βρήκαμε τον καλό μας εαυτό»

Μίλησε η εμπειρία, όπως επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Ντίνος Γενηδουνιάς μετά την άνετη νίκη (14-8) της ομάδας του στο ντέρμπι κορυφής με τον Παναθηναϊκό στο κολυμβητήριο του Πειραιά για την 4η αγωνιστική στον Β1 Όμιλο της WPL Ανδρών.

Ο αρχηγός του Ολυμπιακού υποστήριξε επίσης πως η ομάδα του έψαχνε μια καλή εμφάνιση τον τελευταίο μήνα και πως παρουσίασε το καλύτερο αγωνιστικό της πρόσωπο κόντρα στον Παναθηναϊκό.


Παρακάτω οι δηλώσεις του Ντίνου Γενηδουνιά

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.