Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Βγάζουμε ένταση στην άμυνα»

«Έχουμε πάθος να πάμε ψηλά» υπιστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο Γιάννης Αγκόρτσας μετά τη νίκη του Υδραϊκού στο κολυμβητήριο «Αντ. Πεπανός» με αντίπαλο τον ΝΟΠ (20-9) για την 6η αγωνιστική στη Β΄ Φάση της WPL.

«Ήταν μια νίκη που μας έβαλε στην πρώτη θέση ξανά του ομίλου αλλά δεν εφησυχάζουμε. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε την είσοδο στα play in όσο πιο ψηλά γίνεται, για πρώτο βήμα και μετά θα κοιτάξουμε την συνέχεια. Βγάζουμε ένταση στην άμυνα και αυτό είναι το πιο σημαντικό γιατί δείχνει το πάθος της ομάδας να πάει ψηλά. Προχωράμε βήμα βήμα για να πιάσουμε τους στόχους μας».


Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.