Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Βασιζόμαστε στην έδρα μας»

Ανταγωνιστικός ήταν ο ΟΦΘ στη μεγαλύτερη διάρκεια της αναμέτρησης με τον Εθνικό Πειραιά (ήττα με 15-10), στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο, όπως επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο αρχηγός της ομάδας, Αργύρης Παυλίδης.

«Κόντρα σε έναν αξιόλογο αντίπαλο, καταφέραμε να είμαστε ανταγωνιστικοί σχεδόν σε όλο το παιχνίδι. Βασιζόμαστε πολύ στην έδρα μας και αυτά τα ματς θέλουμε να χτυπήσουμε μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος» υπογράμμισε.


Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.