Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ανυπομονώ να αγωνιστώ στο Ευρωπαϊκό»

«Θέλω να βελτιώσω τα ατομικά μου ρεκόρ» τόνισε μιλώντας στο pisina.net η Δέσποινα Πυρίλη για τη συμμετοχή της στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων, το οποίο θα φιλοξενηθεί στο Μόναχο (7-12/7).

Η κολυμβήτρια του Ολυμπιακού επισήμανε πως: «Στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Μόναχο της Γερμανίας θα αγωνιστώ στα 50μ. τα 100μ. ύπτιο και σε σκυτάλες mixed και γυναικών. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και ανυπομονώ να αγωνιστώ στη συγκεκριμένη διοργάνωση η οποία αποτελεί στόχο για το καλοκαίρι του 2026 και είναι η τελευταία που μπορώ να συμμετάσχω στην κατηγορία των Νεανίδων» για να συμπληρώσει:

«Παρόλα αυτά, στόχος μου είναι η βελτίωση των ατομικών μου ρεκόρ και η καλύτερη δυνατή εμφάνιση».


Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.