Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακόμη πιο κοντά στα play in

«Τέσσερα στα τέσσερα» στη Β΄ Φάση της Waterpolo League για τον ΑΝΟΓ. Το συγκρότημα του Γιώργου Παπαδόπουλου επικράτησε του ΝΟ Χανίων με 19-13, στο κολυμβητήριο της Γλυφάδας, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής για τον όμιλο Β2.

Η ομάδα των Νοτίων προαστίων έφθασε τους 30 βαθμούς και βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα, πραγματοποιώντας, παράλληλα, ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για τα play in του πρωταθλήματος. Από την πλευρά τους, οι κρητικοί υποχώρησαν στην έκτη θέση του γκρουπ αφού παρέμειναν στους 10 βαθμούς.

Οι γηπεδούχοι έδειξαν τις προθέσεις τους από το ξεκίνημα της αναμέτρησης όταν προηγήθηκαν με 3-0 και 4-1 στην πρώτη περίοδο και με 10-5 στο ημίχρονο. Στο τέταρτο οκτάλεπτο, μάλιστα, ανέβασαν τη διαφορά στα επτά γκολ (15-8, 17-10 και 19-12).

Από τους νικητές, ο Γρηγόρης Γιαννόπουλος και ο Δημήτρης Μπομπός σκόραραν από τέσσερις φορές, ενώ από τους κρητικούς ο Ιάσων Τουρκομένης και ο Νίκολα Στάνκοβιτς βρήκαν στόχο από τρεις φορές έκαστος.

Τα οκτάλεπτα: 4-2, 6-3, 4-3, 5-5

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.