«Ήμασταν πιο αποτελεσματικοί»
«Με τη βοήθεια του κόσμου και με την εμφάνισή μας πήραμε μια νίκη που θα είναι πολύτιμη για τη συνέχεια» επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο Γιάννης Φουντούλης αναφερόμενος στην νίκη (14-8) του Ολυμπιακού στο ντέρμπι κορυφής με τον Παναθηναϊκό για την 4η αγωνιστική στον Β1 Όμιλο της WPL Ανδρών.
Παρακάτω οι δηλώσεις του Γιάννη Φουντούλη