"Ήμασταν κατώτεροι των περιστάσεων"
"Αδικήσαμε τον εαυτό μας με αυτή την εμφάνιση" υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net ο φουνταριστός του Απόλλωνα, Μανόλης Σολανάκης μετά την ήττα της ομάδας του με 14-11 από την ιταλική Ντε Άκερ στο πλαίσιο του Β΄ Ομίλου της προημιτελικής φάσης του Conference Cup, που διεξάγεται στο Σεράφειο.
Ο έμπειρος παίκτης τόνισε πως... "ήμασταν κατώτεροι των περιστάσεων" ενώ μίλησε και για το κρίσιμο παιχνίδι με την ισπανική Ματαρό το πρωί της Κυριακής (22/3), όπου θα κριθεί μια θέση για το φάιναλ-4 της διοργάνωσης.
Παρακάτω οι δηλώσεις του Μανόλη Σολανάκη