"Ήμασταν καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο"
"Ακολουθήσαμε το πλάνο μας και καταφέραμε να γυρίσουμε το παιχνίδι" υποστήριξε με δηλώσεις του στο pisina.net ο προπονητής του Υδραϊκού, Δημήτρης Κραβαρίτης, μετά την επιτυχία της ομάδας του με αντίπαλο τον ΑΝΟΓ (13-11) για την 14η αγωνιστική της WPL Ανδρών.
"Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε καθημερινά και θα βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά" είπε αναφερόμενος στις επόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας του.
Παρακάτω οι δηλώσεις του Δημήτρη Κραβαρίτη.