Live το φιλικό Ελλάδα-Ουγγαρία
Ένα σπουδαίο φιλικό είναι προγραμματισμένο απόψε στις 20:00 στο ΟΑΚΑ. Με τη φετινή δευτεραθλήτρια Ευρώπης Ουγγαρία θα αναμετρηθεί η Εθνική μας ομάδα Υδατοσφαίρισης των Γυναικών, χρυσή παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2025 στη Σιγκαπούρη.
Το παιχνίδι είναι στο πλαίσιο της κοινής προετοιμασίας τους εν όψει της συμμετοχής και των δύο ομάδων στο προκριματικό τουρνουά του World Cup στο Ρότερνταμ (1-6/5/2026).
Στο περιθώριο του συγκεκριμένου event, η ΚΟΕ έχει αποφασίσει να απονείμει τιμητική βράβευση στα μέλη της θρυλικής Εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης Γυναικών της Ελλάδας, που κατέκτησε το ιστορικό ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004.
Έχουν προσκληθεί, εξάλλου, στο event τα μέλη της πρώτης Εθνικής ομάδας Γυναικών, που είχε συσταθεί το 1989 και μετείχε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βόνης.
Τιμητική διάκριση θα απονεμηθεί και στον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας υδατοσφαίρισης της Ουγγαρίας Νόρμπερτ Μάνταρας.
Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός, Χάρης Παυλίδης έχει στις διάθεσή τους τις εξής 18 παίκτριες: Αφροδίτη Μπιτσάκου, Μαρία Πάτρα (Άλιμος ΝΑΣ), Νικολέτα Κυριακοπούλου, Ραφαέλα Σαλταμανίκα (ΑΝΟ Γλυφάδας), Νεφέλη Κρασσά, Μαρίνα Κοτσιώνη, Έλενα Ξενάκη, Ασπασία Φουράκη (ΝΟ Βουλιαγμένης), Ντένια Κουρέτα, Μαρία Μυριοκεφαλιτάκη, Βάσω Πλευρίτου, Στεφανία Σάντα, Χριστίνα Σιούτη, Ιωάννα Σταματοπούλου, Σοφία Τορνάρου, Φωτεινή Τριχά (Ολυμπιακός), Αθηνά Γιαννοπούλου (Σαμπαντέλ) και Ελευθερία Πλευρίτου (Φερεντσβάρος).
Ο αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά τηλεοπτικά από την ΕΡΤsports1.