Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Χάσαμε τη νίκη μέσα από τα χέρια μας»

Ο Νικόλας Τσολακούδης, παίκτης του ΠΑΟΚ, αναφέρθηκε στη στεναχώρια της ομάδας μετά την ήττα από τον ΝΟ Βουλιαγμένης με 17-16 στο Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο, για την 5η αγωνιστική της Β’ φάσης της Waterpolo League Ανδρών.

«Δυστυχώς αυτό που χτίσαμε στο πρώτο ημίχρονο το γκρεμίσαμε στο δεύτερο και χάσαμε τη νίκη μέσα από τα χέρια μας», δήλωσε ο Τσολακούδης. «Προχωράμε όμως, δεν τελειώνει κάτι εδώ. Έχουμε κι άλλα ματς μπροστά μας και πρέπει να επικεντρωθούμε στο καθένα ξεχωριστά».

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.