Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Υστερήσαμε στον παίκτη παραπάνω"

"Δεν είχαμε υπομονή στην επίθεση και αυτό μας κόστισε" επισήμανε μιλώντας στο pisina.net ο παίκτης του ΟΦΘ, Αλί Σαλέχ, μετά την ήττα της ομάδας του από τον Εθνικό στον Πειραιά με 18-7, στην πρεμιέρα της Β΄ Φάσης της Waterpolo League.

Μάλιστα επισήμανε πως ο ΟΦΘ είχε 1/15 στον παίκτη παραπάνω, κάτι που εκμεταλλεύθηκαν οι γηπεδούχοι οι οποίοι έβγαλαν κόντρες.

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Αλί Σαλέχ 

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.