Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο» (1)

Πήρε βαθιά βαθμολογική ανάσα ο ΟΦΘ. Το συγκρότημα της Θεσσαλονίκης κατάφερε να κάμψει την αντίσταση του ΝΟ Πατρών με 16-12 στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο για την 4η αγωνιστική στη Β’ Φάση της Waterpolo League.

Ήταν η πρώτη νίκη, ύστερα από τρεις ήττες, στον Β2 Όμιλο για το σύνολο του Μανόλη Γούναρη, που έφθασε τους 12 βαθμούς και επέστρεψε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Παράλληλα, απομακρύνθηκε πέντε βαθμούς από τους πατρινούς που βρίσκονται στην έβδομη θέση του γκρουπ με επτά πόντους.

Αλί Σαλέχ. Μεγάλος πρωταγωνιστής του ΟΦΘ στην καθοριστική νίκη επί του ΝΟΠ στην Θεσσαλονίκη. Μιλά στο Pisina.net για την μεγάλη νίκη για την σωτηρία.

«Το χθεσινό παιχνίδι για εμάς είχε χαρακτήρα τελικού καθώς χρειαζόμασταν την νίκη για να διατηρήσουμε τις ελπίδες μας για το απόλυτο πλεονέκτημα στα πλέι αουτ.

Μπήκαμε πολύ δυνατά από το πρώτο δευτερόλεπτο και πήραμε το προβάδισμα και παρά την προσπάθεια της Πάτρας να επιστρέψει το παιχνίδι καταφέραμε και μεγαλώσαμε την διαφορά στο τέταρτο οκτάλεπτο. Είναι πολύ σημαντικό το ότι κερδίσαμε με μια καλή εμφάνιση καθώς προερχόμασταν από το χειρότερο μας παιχνίδι στο ματς της Τετάρτης με τα Χανιά και το σημερινό αποτέλεσμα μας δίνει μεγάλη ψυχολογική ώθηση.

Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο και ήδη κοιτάμε το επόμενα δύο παιχνίδια με τον εθνικό την Τετάρτη στην εδρα μας, όπου έχουμε αποδείξει ότι είμαστε πολύ δύσκολος αντίπαλος για τον οποιοδήποτε και το Σάββατο με την Χίο στην Χίο, που μας δίνουν την δυνατότητα να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας με δύο πολύ καλές ομάδες, όπου εννοείται θα κυνηγήσουμε την νίκη, και παράλληλα να προετοιμαστούμε για το ματς με τα Χανιά σε δύο βδομαδες όπου εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα κρίνει και το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας στα πλέι αουτ που είναι και ο βασικός μας στόχος»

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.