Τα παράπονα του Φάνη
Παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Υδραϊκού, αλλά εξέφρασε παράπονα και για τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε η διαιτησία στην ομάδα του, ο προπονητής του Εθνικού Πειραιά, Φάνης Κουντουδιός μιλώντας στο pisina.net για τον συγκεκριμένο αγώνα.
«Υστερήσαμε στο αμυντικό κομμάτι. Ο αντίπαλός μας έχει ποιοτικότερη ομάδα και κέρδισε εύκολα. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως την προκλητική συμπεριφορά των διαιτητών απέναντι στον Εθνικό» είπε χαρακτηριστικά.
Παρακάτω οι δηλώσεις του Φάνη Κουντουδιού